30 Kasım 2011 Çarşamba

pastırmalı kuru fasulye.....



Uzun zamandır "sınanıyorum" diye geziyorum ortalarda. Hayatımın her evresinde son günlerde yaşadıklarıma  

benzer olayları yaşadım ama sanırım sabırlı olmayı öğrenmek konusunda kötü bir öğrenciyim. Her zaman 

armut piş ağzıma düş  kontenjanından yararlanmayı bekledim ama nedense bir kerecik bile o şerefe nail 

olamadım. Bir gün olursa; büyük piyango çıkar ya insana o denli sevineceğim size söz, ama olmuyor işte. 

Mücadelesiz bir başarım hala kayıtlara geçemedi. 


Polyanna moduma biran önce dönmeyi ve kaybettiğim iç huzurumu yeniden geri kazanmayı istiyorum. 



Bütün bunlar olurken, tabi ki yemek yapmamak olamazdı. Geleneksel bir yemekle huzurlarınıza çıkıyorum. 

pastırmalı kuru fasulye (: 







Malzemelerimiz;

 -2 yemek kaşığı sıvı yağ

- 1 orta boy kuru soğan

- 2 su bardağı haşlanmış kuru fasulye

- 1 yemek kaşığı domates salçası

- Tuz, Karabiber

ikinci grup malzemeler;

- 50 gram pastırma

- 1'er adet yeşil ve kırmızı biber

Hazırlanışı;

- Soğanları yağda çevirip, salça ve fasulye eklenir. Biraz kavrulup, sıcak su eklenerek kuru fasulyemiz pişince ocaktan alınır.






- Güveçlerin içine doğradığımız biber ve pastırmalar koyularak, üzerine pişirdiğimiz fasulye yemeğini eklenir.





- Bir tepsinin içine biraz sıcak su koyarak güveçlerimizi yerleştiriyoruz, sonrasında önceden ısıtılmış fırında 180C de 10 dk fırınlıyoruz.





Şimdiden deneyeceklere afiyetler olsun...

6 yorum:

  1. aştı yine kendini yaa:) kızım basit şeyler yapmayı denesene beni de komplekse sokmasann.:)

    YanıtlaSil
  2. ohh mis ellerine sağlık öğle saati acıktımmı ne:)))

    YanıtlaSil
  3. @müjde: yok tatlım nerde:) görende portakal soslu ördek yaptım sanacak...

    Ördek sevmem; sevsem onu da yaparım o ayrı :))))


    @emily;Thanks for your cute comment (:

    YanıtlaSil
  4. üzerine pul biber döküp afiyetle yiyiniz.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...