20 Aralık 2012 Perşembe

Hayat...

Resim alıntıdır.

Nasıl şekillenir hayatlar...
Kaş kişi dokunur dünümüze, bugünümüze...
Yarın için bilmeden kimin rüyası olduğumuzu sessiz sakin akarız zamandan...

Ya tepkilerimiz...
Kime kızdık acaba ilk önce, kimin için ağladık?
İlk kimden hoşlandık, kimi kıskandık?

Sayfalarca yazıp, günlerce susasım var. Bugünlerde insanlara göre çılgın bana göre normal olan fikirlerimle dopdoluyum. Kavanoza koyup hep yanımda taşımak istediğim insanlar var, zaman düğmesini bulup durdurmak istediğim anlar, yaşamış olmak istemeyeceğim silmeye çalıştığım zamanlar var... Acaba paralel evrende kimin hayatını değiştirdim bunu yapınca diyorum arada bir... 

Kısaca bol bol üç noktalı cümleler biriktiriyorum.

Şimdiden benim gibi düşünenlere kolaylar gelsin diyorum (:


2 yorum:

  1. Senin kişisel durumunu yiyim:) senin aksine ben de biraz deli doluyum bugün di mi? Hayat aslında çok garip. Sen gülerken benim katıla katıla ağlayasım gelen durumlarım oluyor. Ya da ben gülerken sen bambaşka bir hayalin kahramanı oluyorsun. Elinde hep umut var ama dileğim umut artık gitsin yerine beklediğin gelsin. Bir umut varmış diye başlasın masalın,mutlu aşk diye bitsin. Bu arada kavanoz küçük değil mi yaw:)ben sığmam ki oraya:)

    YanıtlaSil
  2. Hayat gerçekten çok garip... Ölümler doğumlar ard arda...
    Hayat hepimize beklediğimizi versin artık,
    Çok geç olmadan, hevesimiz kaçmadan.
    Mutlu pazar kahvaltıları yapalım hep beraber, güllere karşı kahvemizi içelim...
    Kavanoz işini ben halledeceğim:)
    şişecama sipariş formu gönderiyorum en kısa zamanda...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...