28 Şubat 2013 Perşembe

Ve Paris...

Beni bu bahar yorgunluğu mahvetti sayın dostlarım... Müjdemle taa parislere gittik geldik. O her zamanki gibi benden hızlı davrandı. İlk defa Paris'e giden bir kişi olarak ben orayı çok sevdim diyerek durumu özetliyorum. Birkaç fotoğraf oralardan...

Uzun, kasvetli bir yolculuk yaptık. Pegasus yetkililerine sesleniyorum, o koltuk aralarını çocuklara yada XXXS beden insanlara uygun olarak mı yaptınız acaba? 16 saat otobüste yolculuk yapmış bir insan olarak, bu uçak beni daha çok yordu diyorum...




Gündüzleri çalışıp akşamları gezebilme şansımız olduğundan kısa anlara güzel zamanlar sığdırdık,

Bol bol yemek yedik...

Özellikle Eyfelin arkasında büfe tarzı bir yerde hayatımda yediğim en güzel Waffle'la tanıştım. Tadı damağımda kaldı, yapmaya çalışılacak not alındı :)




Hiç beklemediğimiz anlarda eğlendik....( bu resim Müjde'ye ithaf edilmiştir.) 



Her mümkün olan anı gezerek değerlendirdik,





Burdan da kocaman bir hafta beni gezdirmek için uğrasan Müjde'me tekrar teşekkürlerimi sunar,
Yepyeni yayınlarda görüşmek üzere esen kalmanızı dilerim....


Dip Not: Dukan ne oldu derseniz, 1 haftacık ara vermiştim. Şimdi yeniden tam gaz devem ediyorum. 3. evreye geçtim yeni tariflerle geliyorum:) 



4 yorum:

  1. Ne güzel bir seyahat:) Ne çok isterdim yurt dışına bir gezi ,helekide Pariss....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir şehir...
    bu arada Neruda şiiri de güzeldi,ama oraya yorum bırakamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim, her köşesi tarih kokuyordu:)
      Pablo Neruda'nın her satırı benim için mutluluk verici, beğenmenize sevindim.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...