3 Haziran 2013 Pazartesi

Çapulcuoğullarından ses var!!!!



Bir ülke düşünün pek de uzaklarda olmayan, topraklarını şehit kanlarıyla sulayan... Her ağacın dalında, çiçeğinde bir ananın evladı açan!!! Yıllarca terör belasıyla uğraşan, yılmış biraz da boş vermiş bir halkı olan. Seçim zamanı siyaset konuşan ama günlük koşuşturmasıyla hayatını dolduran. Duygusal, vatansever ama kolay unutkan bir millet!!!


Ben susmayacağım artık, sesim kısılana kadar, birşeyler düzelinceye kadar gurur duyduğum ÇAPULCULUĞUMLA TWİTTER BELASINDAN, meydanlardan, hiç yapamıyorsam tencere tavamla balkonumdan sesimi duyuracağım.


Romantik davranmayın sonuçta bir ağaç diyenler var, evet bir ağaç var resim karesinde ama aynı karede olan insanları neden göremiyorsunuz? Masumca duruma tepkisini gösteren bir topluluğa biber gazı sıkılması, çadırlarının yıkılması neden sizi ilgilendirmiyor???

Yapıcı yerine yıkıcı tavır takınan bir hükümet, siz 3 kişi toplarsanız ben 10 kişiyle karşınıza çıkarım diyen bir Başbakan, medya sınavdan geçiyor hadi göreyim sizi koçlarım diye ince ayar veren bir genel başkan yardımcısı, ona buna dava açarım diyerek eleştirilmeyi bırakın gerçeklere bile gözü kapalı belediye başkanı ve sayamayacağım bir sürü kişi... Ben bunların hepsinden rahatsızım. Neden mi?

Yemeğimin yanında içeceğim içkiye,
Metroda sevgilimle sarılmama,
Evlenince kaç çocuk yapacağıma,
Hatta çocuk doğurup doğurmama kararıma
Ve bunun gibi onlarca şeye kimse karışamaz!!!

Hala biz özgürlüklerden yanayız diyen insanlar var, tek başına iktidar olan bir parti neden resmi kurumlarda baş örtüsünü serbest bırakmadı, neden önce alkolik diye herkesi yaftalayıp bana oy veren alkolik değil dediler, neden?

Ben 2 günlük kısacık durumdan bile onlarca soru sorup sorgulayabiliyorken bazıları olanı biteni neden görmezden geliyor?

Neyse ben kaçtım...
Okumam gereken onlarca satır, savunmam gereken bir vatanım var!!!!








1 yorum:

  1. Biz Atatürkün çocuklarıyız..Bu güzel vatan bize emanet,bize hediye..elele ,hepberaber emanetimizi koruyacağız..Çok güzel yazmışsın,teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...