27 Aralık 2012 Perşembe

Elveda 2012



Her yıl yaptığım değerlendirmeler gibi başlasa da bu yılın özeti baya karmakarışık oldu. 

Kendini tanıyamaz mı bir insan, kestiremez mi neye ne tepki vereceğini... Evet ben kendimi tanıyamıyorum artık. Neyi yapmam dediysem yaptım, karşısında durduğum her şeye seyirci kaldım. 

Kendim için bir şeyler yapmak isterken tahammülümü hep yolda düşürdüm, imkansızı istemiyorum derken bile hep en uzağa baktım. 

Yere çakıldım bol bol, ama kalkarken üzerimdeki tozları silkmeyi unuttum. O yüzden durmadan düşündüm, düşündükçe karmakarışık oldu içim. Canımın acısından görmedim kimsenin uzanan elini...

Erteledim hep yapmam gerekenleri, hep beklediğim günün gelmesini bekledim. Her şey 4 4'lük olmadan mutlu olamam ben dedim. Empati yapmayı düşünemedim. 

Pişman mıyım? Hayır... Çünkü yaşadıklarım olmasa ben, ben olamazdım.

Mutlu olmadım mı, çok mutlu oldum... Kendimce olmasa da uzaktan bakınca başarılı olduğum bile düşünülebilir.

Tuhaf insanlarla tanıştım, eski yüzlerin bilmediğim yüzleriyle karşılaştım bu yıl... Ben kendime bu kadar acımasız olabilirken onlar bana karşı daha acımasız oldular sağ olsunlar. 

Tek beklentim yok 2013 senden. Kendim gibi insanlarla karşılaşmak istiyorum, milat ol istiyorum, bir sünger çekmek değil düşüncem devrim yapma derdindeyim artık.

Değişiyorum, törpüleniyorum, iyi bir insan olabilmek için uğraşıyorum. Biliyorum seneye yeni yıl yazımı yazarken de bunlar olsun diye sıralayacağım onlarca şey olacak... 

Ama sen beni üzmeyeceksin biliyorum 2013. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...