8 Ocak 2013 Salı

Dukan schnitzel&bazlama

Uzun zamandır SES vermiyormuşum şimdi fark ettim :) Sürekli bir şeyler yapma ve yeme halindeyim. Dukanla verdiğim toplam kilo 8,5 oldu. Mutluyum ama yememek konusunda ilk baştaki irademi gösteremiyorum. Henüz bir kaçak yok ama sanki motivasyonum azalıyor gibi. Bu moddan biran önce çıkmalıyım. Kısacık kısacık tariflerim var yine. Makinemin nerede olduğunu bilmediğimden telefonla çektim resmi :( 



Şimdiden deneyeceklere afiyetler olsun...

Dukan Schnitzel



Malzemeler;

1 tavuk fleto 
1/2 çay bardağı light süt
1 diş sarımsak
2 tane karabiber
1 yumurta sarısı 
2 yemek kaşığı yulaf kepeği
Tuz, kırmızı biber

Hazırlanışı:

Tavuk fletolar parçalara ayrılıp mümkün olduğunca ince dövülür.

Süt, ezilmiş 2 diş sarımsak, tane karabiber ve tuzla yaptığımız sosun içinde tavuk etlerini minimum 1 saat bekletiyoruz.

Çırptığımız yumurta sarısına batırdığımız tavuk etlerini, sonra 1 çay kaşığı kadar kırmızı biber eklediğimiz yulaf kepeğine buluyoruz. Eğer yumurta sarısı az gelirse gözünüze su ile seyreltebilirsiniz.

Yağsız tavada pişiriyoruz. 

Bazlama


Malzemeler;

1 yumurta
2 yemek kaşığı yoğurt 
1/2 kırmızı biber 
İstenen miktarda çeçil peyniri
1 çay kaşığı kabartma tozu
Tuz
Aldığı kadar yulaf kepeği

Hazırlanışı:

Bütün malzemeler karıştırılıp, kek kıvamına gelinceye kadar yulaf kepeği ekliyoruz.
Yağsız tavada pişiriyoruz.




4 yorum:

  1. neyyy:) en son 6,5 da kalmışım ben:) yine harika görünüyor. ısrarla dukandan kaçan ben bu yemeklerden sonra başlayabilirim az kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son günlerde su tutuyorum gel gitlerim olmasa 9 kg oldu bugün itibariyle:) Bence dukanı süper yaparsın sen, sonuçta her şeyi yiyebiliyoruz ^.^

      Sil
  2. Bence çok güzel bir şey başarıyorsun,ne güzel 8,5 kilo olmuş..Bence zoru başarmışsın,yola devam..valla ben schinitzelle bayıldım,kendime hemen yapacağım..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için:) evet ilk başta ben bu kadar kolay verebilecek miyim acaba diye imrenerek bakıyordum rejim yapan insanlara. Ama zaman zaman motivasyon problemi yaşıyorum ama bugün daha iyiyim.
      Denerseniz benimle de sonucu paylaşın olur mu?

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...